BEZPIECZNY POWRÓT

Od dnia 18.05.2020 r. nasze gabinety są otwarte na nowo.
Przygotowaliśmy dla Państwa zbiór procedur, które mają na celu
ograniczenie możliwość zakażenia i zapewnienie naszym Pacjentom
maksimum poczucia bezpieczeństwa.

PROCEDURA SANITARNO-HIGIENICZNA W CZASIE ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO
W ZWIĄZKU Z EMISJĄ WIRUSA SARS-COV-2 WYWOŁUJĄCEGO CHOROBĘ COVID-19

Troska o dobro i bezpieczeństwo Pacjentów jest naszym priorytetem.

W związku z sytuacją epidemiologiczną spowodowaną COVID-2019 działamy zgodnie 
z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego. Poniżej znajdują się informacje dotyczące funkcjonowania naszego Instytutu oraz zasady bezpieczeństwa.

„Bezpieczny powrót” to zbiór nowych zasad bezpieczeństwa.

Holistyczna medycyna w bezpiecznym wydaniu to od wielu lat filozofia naszej pracy. Przez cały ten czas, wielokrotnie zwracaliśmy uwagę na to, jak ważny jest rozsądny i świadomy wybór miejsca i specjalisty, któremu powierzamy nasze zdrowie.

W obliczu nowej sytuacji epidemiologicznej kwestia bezpieczeństwa nabiera jeszcze większego znaczenia. Nowe zasady mają jeden nadrzędny cel – ograniczenie możliwości zakażenia krzyżowego i zapewnienie naszym Pacjentom maksimum poczucia bezpieczeństwa.

 

Co robimy, aby zapewnić Ci maksymalną ochronę?

Stosujemy środki ochronne
Ponad 5 lat działalności i tysiące wykonanych zabiegów nauczyły nas, że w celu ochrony zdrowia należy dynamicznie adaptować nowe rozwiązania i podejmować wszelkie niezbędne środki.
Zgodnie z przyjętą polityką bezpieczeństwa nasz personel został wyposażony w dodatkowe środki ochronne tj. maseczki, przyłbice, fartuchy, czepki, rękawiczki.

Wentylujemy powietrze w naszym Instytucie
Dążymy do stworzenia wolnej od drobnoustrojów, bezpiecznej przestrzeni. Nasze gabinety i recepcja są wyposażone w wentylację mechaniczną oraz klimatyzatory, które ułatwiają stały przepływ powietrza.
To naturalna kontynuacja, przyjętej wiele lat temu troski o bezpieczeństwo naszych Pacjentów.

Sprawnie organizujemy wizyty Pacjentów
Zapisy Pacjentów odbywają się drogą telefoniczną oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pracownik recepcji potwierdza wizytę 24h przed planowanym terminem. W trakcie rozmowy telefonicznej informuje o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa i dokonuje wstępnego wywiadu epidemiologicznego, dotyczącego oceny ryzyka zakażenia SARS-CoV-2.
Biorąc pod uwagę wszelkie zalecenia poprawiamy organizację i wzajemną współpracę zespołu, celem dokładnego i sprawnego planowania wizyt. Wierzymy, że przełoży się to na poprawę wspólnego bezpieczeństwa.

Dezynfekujemy powierzchnie po każdej wizycie
Dezynfekcja powierzchni kontaktowych, realizowana po każdej wizycie Pacjenta to standard naszych zasad bezpieczeństwa. Organizując wizytę, zawsze uwzględniamy dodatkowy czas potrzebny na przygotowanie stanowiska pracy – wymiana materiałów jednorazowych oraz dezynfekcja powierzchni kontaktowych.

Pracujemy w systemie zmianowym
Nowy system pracy zakłada ograniczenie do minimum liczby personelu na jednej zmianie. Pozwala to, na zminimalizowanie ryzyka transmisji zakażenia SARS-CoV-2.

 

Co możesz zrobić, aby zminimalizować ryzyko?

Zależy nam, aby wizyta w naszym Instytucie była maksymalnie komfortowa przy jednoczesnym zachowaniu minimalnego kontaktu z naszym personelem.

Chcesz umówić wizytę? Zadzwoń
Prosimy o telefoniczny kontakt z recepcją, celem ustalenia terminu wizyty, zakupu kosmetyków lub innych spraw dotyczących zaplanowanych wizyt.

Masz objawy przeziębienia? Przełóż wizytę na inny termin
Bezpieczeństwo i zdrowie jest dla nas wszystkich najważniejsze. Bardzo zależy nam na maksymalnym ograniczeniu rozprzestrzenia zagrożenia. 24h przed każdą wizytą, przeprowadzimy telefoniczny wywiad epidemiologiczny, w ramach którego zapytamy o występowanie u Pacjenta następujących objawów (mogących wykazywać na zakażenie koronawirusem): ból w klatce piersiowej, trudności z oddychaniem, kaszel, biegunka, podwyższona temperatura ciała, upośledzenie zmysłu smaku i/lub zapachu.
W przypadku uzyskania pozytywnej odpowiedzi na którekolwiek z pytań, termin wizyty ulegnie zmianie.

Nie chcesz przerywać leczenia, a nie możesz przyjść na wizytę? Wybierz konsultację on-line
Mamy świadomość jak ważnym etapem skutecznego leczenia jest indywidualna konsultacja medyczna / dietetyczna / kosmetologiczna / fizjoterapeutyczna.
Chcąc zapewnić naszym Pacjentom maksimum komfortu oraz bezpieczeństwa, jednocześnie nie przerywając rozpoczętego programu terapeutycznego, udostępniamy konsultacje on-line. Mogą się one odbyć za pośrednictwem wybranego medium, umożliwiającego połączenie video, przesyłanie plików (wystawianie potrzebnej dokumentacji medycznej- e-recepty czy zwolnienia lekarskiego). Zdalne konsultacje odbywają się w godzinach pracy Instytutu.

WIZYTA ON-LINE – jak przebiega?
1. Rejestracja

2. Przekazanie Pacjentowi szczegółów technicznych i warunków realizacji świadczenia

3. Pacjent dokonuje płatności przelewem przed wizytą

4. Nasz specjalista kontaktuje się z Pacjentem w ustalonym terminie za pomocą wybranego medium połączenie video, połączenie telefoniczne, czy też drogą mailową

5. Po wizycie Pacjent otrzymuje podsumowanie zaleceń wraz z nr PIN do E-recepty

6. Ustalenie terminu wizyty bezpośredniej jeśli jest konieczna

Wypełnij dokumentację w domu i przynieś ją na wizytę
Wizyta w naszym Instytucie to nie tylko indywidualna konsultacja, wykonanie zabiegu, ale również konieczność uzupełnienia pisemnych informacji dotyczących stanu zdrowia zawartych w karcie Pacjenta.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spowodowaną COVID-2019 działamy zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.
Pobierz kartę wywiadu epidemiologicznego i oświadczenie, wypełnij dokument i przynieś go na zaplanowaną wizytę.
Wywiad dermatologiczno-kosmetologiczny i/lub dietetyczny jest dostępny na naszej stronie internetowej www.regeneris-lublin.pl, należy go pobrać i wypełnić w domu oraz przynieść na zaplanowaną wizytę.

Pamiętaj o obowiązku zakrywania nosa i ust
Jeżeli zabieg będzie tego wymagał, osoba wykonująca go poprosi o zdjęcie maseczki w wyznaczonym gabinecie.

Stosuj środki ochronne otrzymane od naszego personelu
Przed wejściem do Instytutu należy zdezynfekować ręce przygotowanym do tego celu produktem oraz stosować się do poleceń personelu. Pozwoli to, na sprawne i bezpieczne przeprowadzanie wizyty/zabiegu.

Kontroluj temperaturę ciała
Każdy z naszych Pacjentów będzie podlegał obowiązkowej kontroli temperatury, przed wejściem do Instytutu.

Nie zabieraj ze sobą osób towarzyszących
Zależy nam, aby ilość osób obecnych w Instytucie była ograniczona do minimum. W trosce o wspólne bezpieczeństwo prosimy o wizyty bez osób towarzyszących (wymóg nie dotyczy 1 opiekuna w przypadku małoletniego Pacjenta).

Ogranicz swój pobyt w przestrzeni recepcyjnej
Przestrzeń naszego Instytutu od zawsze stanowiła doskonałe miejsce do wypoczynku, wypicia kawy czy przeczytania interesującej lektury. W obliczu nowej sytuacji musimy zachować ograniczenia.
Na cały czas pobytu w Instytucie oddajemy do Państwa dyspozycji regularnie dezynfekowane gabinety. Dzięki temu dbamy nie tylko o bezpieczeństwo naszych Pacjentów, ale również o komfort wizyt.

Wybierz bezkontaktową formę płatności
Minimalizację kontaktu przenosimy również na poziom obsługi płatności.
Od teraz rekomendowaną formą płatności za wykonaną usługę, czy zakup kosmetyków jest płatność kartą.

Bezpieczny powrót
Bezpieczny powrót

Kontakt

ul. M. Teresy z Kalkuty 18 lok. 20

20-538 Lublin

E: regeneris@op.pl

T: +48 570 081 500

godziny otwarcia

poniedziałek – piątek: 8.00-20.00

sobota: 8.00-15.00

Znajdziesz nas